Good Times

Kejayaan bermula dari sebuah impian...
Jika ingin mengecapi impian, mestilah berusaha gigih tanpa mengenal erti putus asa...
Disamping sentiasa berdoa dan bertawakal...
Tapi, orang selalu cakap impian mestilah yang besar...
Supaya anda sentiasa berusaha demi mencapainya...

Cakap soal impian...
Setiap orang mesti ada impian yg tersendiri...
Bagi sesiapa yg tidak ada impian dan matlamat untuk mencapainya
umpama orang yg mati sebelum tiba ajalnya...

Impianku pula ialah ingin berjaya dalam apa sahaja yang aku telah bina dalam hidupku selama ini...
Aku ingin menjadi seorang pensyarah perakaunan @ bisnes
Kenapa?
Kerana aku minat subjek mathematics...
Pada mulanya, aku fikir nak jadi seorang akauntan
Tapi selepas berfikir dengan teliti, aku rasa lebih baik jika aku jadi pensyarah
Kerana aku ni sangat suka bercakap @ bersyarah...

Dalam The Gossiper Babes, aku lh penacehat rasminya...
Setiap masalah ahli kumpulan, aku akan cuba cari resolution...
Semua perkara sedih @ gembira mesti diorang akan ngadu pada aku...

Kesimpulannya ialah jadilah diri anda sendiri kerana itu lebih bagus
Dari anda menipu diri sendiri semata-mata demi mencapai impian...

Semoga berjumpa lagi!!!
Admin~anak dara The Gossiper Babes~